به عشق مولا
خبری مذهبی ادبی

صدای آمریکا گفت: تا زمانی که آقای خامنه ای تصمیم گیرنده نهایی و حاضر در صحنه است، تحریم ها و فشارهای غرب نمی تواند ایران را وادار به تسلیم کند.
این رسانه آمریکایی با مرور تحریم های غرب گفت: تنها راهی که تحریم ها می تواند مؤثر واقع شود این است که گروهی در ایران دست ها را بالا بگیرند اما تا زمانی که آقای خامنه ای تصمیم گیر نهایی است،چنین اتفاقی امکان پذیر نیست و جمهوری اسلامی عقب نشینی نخواهد کرد.

 




تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 

پس از آنکه رئیس​جمهور بی توجه به تذکرات نمایندگان، از آنها خواست تا با کار دو شیفته لایحه بودجه 91 را تصویب کنند، رئیس​مجلس از تخلف قانونی دولت انتقاد کرده گزارش خبرآنلاين، علي لاريجاني با حوصله زياد تذکرات نمايندگان را در بدو حضور رئيس​جمهور در مجلس هنگام ارائه لايحه بودجه 91 گوش داد و در واکنش به درخواست آنهابراي عدم پذيرش لايحه بودجه و تاکيد به دولت براي ارائه لايحه بودجه چند دوازدهم، گفت: 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 با فرارسیدن فصل زمستان ،سرماخوردگی و گلو درد در میان افراد شایع می شود .به گزارش ایسنا، بیشتر مردم برای درمان سرماخوردگی به مصرف داروهای شیمیایی رو می آورند ،این در حالی است که با چند راهکار ساده می توان به پیشگیری اقدام کرد.

این راهکارها عبارتند از:



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 گرچه پيشينه تاريخي تربت حيدريه به نام زاوه به دوران قبل از اسلام دوره اشكانيان برمي گردداما خود شهر كه نامش را از عارف نامي قرن ششم هجري يعني قطب الدين حيدر مي گيرد به قرن ششم و هفتم يعني پس از دفن قطب الدين حيدر و از نظر شهريت به دوره صفوي برمي گردد.رونق و آباداني شهر به حدود دويست سال پيش يعني دوره حاكميت اسحاق خان  قرايي از خوانين و رجال سياسي عصر قاجاريه برمي گردد. اسحاق خان به مرمت و آباداني شهر پرداخته و آن چنان تحولي در شهر بوجود آورد كه مدت ها  اين شهر تربت اسحاق خان معروف بوده است. در دو انقلاب معاصر ايران يعني انقلاب مشروطه در سال 1285 شمسي و انقلاب اسلامي 1357 شمسي تربت از شهر هاي پيشتاز عليه استبداد بوده است.

 




تاریخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 زندگی فرزندان مقام معظم رهبری آنقدر ساده و بی آلایش است که شاید کسی باور نکند که این افرادی که به سادگی و بدور از تفاخر و تفاضل و اتکا به منویات دنیا در کنارمان زندگی می کنند فرزند رهبر عزیزی است که ولی امر مسلمین است. و فرزند ولی فقیه هم باید اینگونه باشد زیرا ما همه سرنوشت دنیا و آخرتمان در پیروی از مردی است که در زمان حاضر در کمال انسانیت است و می خواهد دست ما را در دست بقیت الله بگذارد و ما می دانیم که اوست انقلاب ما را به آن دردانه هستی می رساند. انشا الله.

 


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 

 سایت جماران این عکس را که در دهه 1330گرفته

شده، منتشر کرد.



ایستاده از راست: مرحوم سید محمد جلالی تهرانی - شهید سید مصطفی خمینی

نشسنه از راست : مرحوم ایت الله شهاب الدین اشراقی -مرحوم حاج شیخ محمد حسین بروجردی(پدر مرحوم دکتر محمود بروجردی داماد حضرت امام) - ایت الله فاضل لنکرانی-مرحوم ایت الله فقیه(حاج داداش)




تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 

 

حوزه نیوز نوشت: آیت الله جوادی آملی به دو سئوال درباره شیوه پیروزی بر افکار شیطانی و تحصیل علم اخلاق پاسخ داد

 

 

 

 

 

 

 

متن سئوالات و پاسخ ایشان به شرح زیر است: 
سئوال: چگونه بر افكار شيطاني خود 

پيروز شويم؟

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 

 فرج الله سلحشور در مصاحبه با رجانیوز در باره رفتار کاملا غیراخلاقی گلشیفته فراهانی گفته است:

 

 

من از این اتفاق اصلاً تعجب نمی‌کنم. من از اینکه یک زن بازیگر ایران در خارج از کشور ناهنجار و عریان، بازی کند خیلی تعجب نمی‌کنم؛ چون‌که سینما تعریفش همين است. سینما برای عیاشی ساخته شده است، برای اینکه ابزاری برای مبارزه با فرهنگ‌ها و اعتقاد ملت‌ها و حیا و حجاب و ایمان و پوشش شود، حالا هر ملتی كه می‌خواهد باشد، نقش سینما این است و در حقیقت، این خانم یکی از آن کسانی است كه این تئوری برخاسته از صهیونیسم را عملی کرده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 می گویند “مریلین مونرو ” یک وقتی نامه ای نوشت به ” البرت انیشتین ” که فکرش را بکن که اگر من و تو ازدواج کنیم بچه ها یمان با زیبایی من و هوش و نبوغ تو چه محشری می شوند !

  آقای ” انیشتین ” هم نوشت : ممنون از این همه لطف و دست و دلبازی خانم .واقعا هم که چه غوغایی می شود ! ولی این یک روی سکه است . فکرش را بکنید که اگر قضیه بر عکس شود چه رسوایی بزرگی بر پا می شود !

 




تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی قصیده‌ای را در وصف حال فرقه انحرافی سروده است.

به گزارش فارس، نور‌الله حیدری نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی قصیده‌ای را در وصف حال فرقه انحرافی سروده که متن این قصیده به شرح ذیل است:
 
آن فلانی چون که دارد قیل و قال
انحرافش کرده او را خوش خیال

گفته او را منحرف دیگر مخوان
خصم ما، در انحرافندی بدان

گویمش فکرت بدان فرتوت شد
فعل و فکرت نزد ما مردود شد



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 123
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 80797
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 123
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 80797
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1