به عشق مولا
خبری مذهبی ادبی

  «جدیدترین گزارش گروه تحقیق کنگره ایالات متحده آمریکا درباره ایران و سیاست آمریکا در قبال این کشور در خرداد ماه ۱۳۹۱ (می ۲۰۱۲) منتشر شد.»

سایت سبزنامه ایرانیان متعلق به" امیر عباس فخرآور"  چهره های  تاثیرگذار اپوزیسیون از نگاه کنگره آمریکا را معرفی کرد.

این سایت در این باره می نویسد: «جدیدترین گزارش گروه تحقیق کنگره ایالات متحده آمریکا درباره ایران و سیاست آمریکا در قبال این کشور در خرداد ماه 1391 (می 2012) منتشر شد. این گزارش با نگاهی گذرا به تاریخ سیاسی معاصر ایران آغاز شده و سپس به معرفی سران جمهوری اسلامی و ترتیب قدرت سیاسی در ایران می پردازد. در ادامه در صفحه پنجم این گزارش هشتاد و دو صفحه ای، لیستی از اسامی تاثیرگذارترین افراد و گروه ها در اپوزیسیون ایران ارائه می شود؛

میرحسین موسوی، مهدی کروبی، سید محمد خاتمی، امیرعباس فخرآور (دبیرکل کنفدراسیون دانشجویان ایرانی که نقشی پررنگ در تحریم نفت ایران ایفا کرده است)، ارژنگ داوودی، مصطفی تاجزاده، شیرین عبادی، اکبرگنجی، عبدالکریم سروش، محسن کدیور، عطاالله مهاجرانی، محسن سازگارا (که البته در گزارش تاکید شده است سازگارا به دلیل سابقه بسیار بد از اعتبار خوبی بین مردم ایران برخوردار نیست)، ابراهیم یزدی، شاهزاده رضا پهلوی و محسن آرمین در این لیست قرار دارند.

سبزنامه ایرانیان در ادامه می افزاید: «در صفحه 70 و 71 این گزارش به بحران شدید در بخش فارسی صدای آمریکا و تعطیلی برنامه پرطرفدار پارازیت در نتیجه مدیریت ناکارآمد و نفوذ جریانات خارجی در این رسانه اشاره شده است. همچنین بودجه در نظر گرفته شده برای پیشبرد دموکراسی در ایران برای سال 2012 میلادی از سوی دولت آمریکا 35 میلیون دلار می باشد. در سال 2013 تاکنون 30 میلیون دلار تصویب شده است. سالهای 2010 و 2011 این بودجه 40 میلیون دلار بود. این بودجه از سال 2004 در ردیف بودجه دولت آمریکا قرار گرفته است تا به پیشبرد دموکراسی و حمایت از آزادیخواهان ایرانی اختصاص یابد




تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

    امام کاظم فرمودند:
«إِجْتَهِدُوا فى أَنْ یَکُونَ زَمانُکُمْ أَرْبَعَ ساعات:ساعَةً لِمُناجاةِ اللهِ، وَساعَةً لاَِمْرِالْمَعاشِ، وَساعَةً لِمُعاشَرَةِ الاِْخْوانِ والثِّقاةِ الَّذینَ یُعَرِّفُونَکُمْ عُیُوبَکُمْ وَیُخَلِّصُونَ لَکُمْ فِى الْباطِنِ، وَساعَةً تَخْلُونَ فیها لِلَذّاتِکُمْ فى غَیْرِ مُحَرَّم وَبِهذِهِ السّاعَةِ تَقْدِروُنَ عَلَى الثَّلاثِ ساعات.»:
بکوشید که اوقات شبانه روزى شما چهار قسمت باشد:1 ـ قسمتى براى مناجات با خدا، 2 ـ قسمتى براى تهیّه معاش، 3 ـ قسمتى براى معاشرت با برادان و افراد مورد اعتماد که عیبهاى شما را به شما می فهمانند و در دل به شما اخلاص مىورزند، 4 ـ و قسمتى را هم در آن خلوت می کنید براى درک لذّت هاى حلال [و تفریحات سالم] و به وسیله انجام این قسمت است که بر انجامِ وظایف آن سه قسمت دیگر توانا می شوید.




تاریخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ  «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه با صدا و سیما که از برنامه فراسو از شبکه چهار سیما پخش شد، به موضوعات مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی اشاره کرد . این گفت‌وگو تقدیم خوانندگان ارجمند ابنا می شود:

سوال: رسالت جنبش حزب‌الله در دوره کنونی چه می‌دانید و آیا نسبت به گذشته تغییر کرده است؟

نصرالله: راه اصلی حزب الله در این سالها تغییر نکرده است. حزب‌الله در سال 1982 به دلیل اشغال لبنان و برای مقابله با این اشغالگری تاسیس شد و از آن سال با توطئه‌های اسرائیلی و آمریکایی روبرو شد که می‌خواهد بر منطقه مسلط شود.متن کامل مصاحبه اختصاصی شبکه چهارم سیما با «سید حسن نصرالله»



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 آیت‌الله العظمی عبدالله جوادی آملی ظهر پنجشنبه در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اولین مسئله‌ای که مجلس باید به آن اهتمام داشته باشد موقعیت شناسی است و نمایندگان باید نسبت به جایگاه خود واقف باشند که وظیفه مجلس قانون شناسی است نه قانون گذاری، چراکه قانون گذاری فقط از سوی خداوند انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مجلس صراط نیست بلکه سراج است‏، تصریح کرد: وقتی خداوند همه چیز را آفریده است، فکر بیگانه بشر چگونه می‌تواند قانون وضع کند؟



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 26 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

  به گزارش خبرآنلاین آیت الله مکارم شیرازی در این دیدار با ابراز نگرانی از گرانی های اخیر گفت: در حال حاضر مهمترین مشکل مردم گرانی و تورم موجود در جامعه است که باید با تعامل مجلس و دولت این معضل برطرف شود، البته فعالیت‌هایی نیز در این زمینه انجام شده است.
وی در ادامه به مهریه زنان اشاره کرد و گفت: دین مبین اسلام همواره از مردم می‌خواهد تا به اصول و عقاید اسلامی پایبند بوده و در تمامی مراحل زندگی آن را به کار گیرند که یکی از این مراحل تعیین مهریه برای زنان است و باید این موضوع در چارچوب اسلام تعیین شود.
آیت‌الله مکارم شیرازی یکی از موارد نگرانی مردم را که همه‌روزه به دفتر وی ابلاغ می‌شود، گرانی بیش از حد نان دانست و از مجلس خواست در جهت رفع موانع قانونی برای کاهش قیمت نان تلاش کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

به گزارش خانه ملت، علی لاریجانی در این دیدار بودجه سال 91 را نسبت به سال‌های قبل متفاوت‌تر دانست و افزود: در بودجه امسال به وضعیت صنعت و کشاورزی که دو اصل مهم در پیشرفت اقتصادی کشور است، توجه ویژه‌ای شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 اولین تبلت ایرانی با برخورداری از جدیدترین تکنولوژی و فناوری روز دنیا به نام 'دیمو' امروز در کشور رونمایی شد.

 
 

 

به گزارش سرویس علمی فناوری جام نیوز (June 11)، رضا مریداوی - مدیرعامل شرکت تولید کننده این تبلت در مراسم رونمایی از این تولید ایرانی اظهار داشت: هم اکنون ماهانه به صورت میانگین 10 هزار دستگاه از این کالای ملی در کشور تولید می‌شود که طبق برنامه قرار است این میزان به 20 هزار دستگاه در ماه برسد به گونه‌ای که ظرفیت تولید تا پایان سال 91 دو برابر شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 مارتین ایندیک محقق آمریکایی اسلام و آمریکا

دیگر وقت آن نیست که دانشجویان را به خیابان ها بکشانیم ، بلکه باید چادر را از سر زنان برداشت و از این طریق می توان نظام اسلامی ایران را نابود کرد

یکی از مقامات بلند پایه آمریکایی :

هر زن چادری در کوی و برزن ایران ، به منزله پرچم جمهوری اسلامی است . لذا ما برای براندازی این نظام باید این حجاب را سست کنیم .

میشل هوِیلیک نویسنده فرانسوی :

جنگ بر ضد اسلام با کشتن مسلمان ها فایده ای ندارد . فقط با فاسد کردن آنها می توان به پیروزی دست یافت . پس باید به جای بمب بر سر مسلمانان ، دامن کوتاه بریزیم .

مستر همفر جاسوس انگلیسی در کشورهای اسلامی :

زنان مسلمان دارای حجابی محکم هستند که نفوذ فساد در میان آنها ممکن نیست ؛ بنابراین بایدآنان را فریب داد و از زیر چادر بیرون کشید .

پس از آن که زنان را از چادر بیرون آوردیم ، باید جوانان را تحریک کنیم که دنبال آنها بیافتند تا در میان مسلمانان فساد رواج یابد ؛ و برای پیشبرد این نقشه ، لازم است اول زنان غیر مسلمان را از حجاب بیرون آوریم تا زنان مسلمان از آنان یاد بگیرند .

راستی یک نکته : با شروع تابستان ، آیا دیگه وقت آن نرسیده که مسئولان سالم سازی بیشتر کنار دریا شمال را خیلی جدی بگیرند!!! پس باید همه تلاش کنیم تا دشمن ناکام باشه 

گوهر کمال "




تاریخ: یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

           ادب آموختم از بی ادبان                          رجوع کنید به گلستان به نقل از لقمان 

           ترک ما قال من یقول کنم                        نتوانستم من قبول کنم 

           که پسر را پس از کلاس زبان                    بفرستم به پیش بی ادبان 

           که در آنجا به اشتیاق و طرب                    بکند درک فیض و کسب ادب 

           این ادب را بدون راه و مصرف سوخت          می شود توی کوچه هم آموخت

           اعتمادی به این مدل نکنید                      بچه را توی کوچه ول نکنید 

            بچه تان اعتیاد می گیرد                        چیز ها یاد می گیرد!

            چه بسا عاشق کسی بشود                 چشم در چشم اقدسی بشود 

           بچه تان انگ تابلو خورد                          توی کوچه تلو تلو خورد 

           بکند توی کوچه هی سرو ته                   و شود پایه ثابت صدوده 

           پس به فرزند یاد باید داد                         ادب از بی ادب نگیرد یاد

           یک کمی همت اختیار کنید                     خودتان روی بچه کار کنید




تاریخ: شنبه 20 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 نکنه پسرت را بفرستی پزشکی آخه فلان پزشک معتاده....نکنه کت و شلوار بپوشی کت و شلواری ها دزدند من یه نفر را دیدم با کت و شلوار دزدی می کرد.

به نظر شما درسته به کسی این طور بگیم؟  آخه یکی از دوستان می گفت: چادری ها بعضی هاشون انواع گناهان را انجام می دهند و از همه بدترند و مفهوم حرفش این بود که نکنه چادری بشی.

آخه کسی نیست به این دوست عزیز بگه که در هر قشری آدم های متفاوتی دیده میشه در قشر افراد بی حجاب هم رفتارهایی اعم از خوب و بد دیده می شه؛ آیا به نظر شما گناهانی را که بعضی از زنان با حجاب انجام می دهند زنان بی حجاب انجام نمی دهند؟



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 20 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1