به عشق مولا
خبری مذهبی ادبی

 از دی که گذشت هیچ از او یاد مکن                     فردا که نیـــامده است فریـــــاد مکن 

برنــــامده و گذشته بنیــــــــــاد مـکن                     حالی خوش باش و عمر بر باد مکن

 




تاریخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 عبدالحسین روح‌الامینی گفت: سعید مرتضوی با عنوان معاونت در قتل تفهیم اتهام شده است و ما هم منتظر تشکیل دادگاه هستیم.

عبدالحسین روح‌الامینی پدر محسن روح‌الامینی یکی از کشته‌شدگان حادثه کهریزک درباره پرونده سعید مرتضوی در این‌ رابطه اظهار داشت: این شخص جلب به دادرسی شده است و این جلب به دادرسی مربوط به قبل از عید و همچنین قبل از انتصاب وی در سمت ریاست سازمان تأمین اجتماعی بوده است.

وی ادامه داد: هنوز کیفرخواست این فرد صادر نشده است اما احضار شده و به عنوان معاونت در قتل عمد تفهیم اتهام شده است ولی نمی‌دانم آخرین دفاع از او اخذ شده است یا خیر.

روح‌الامینی با بیان اینکه امیدواریم هرچه زودتر کیفرخواست صادر شود گفت: بازپرس پرونده هنوز تاریخی برای صدور کیفرخواست تعیین نکرده اما گفته که کار تمام شده است و فقط باید پرونده را به دادگاه کیفری استان تهران فرستاد.

وی خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم کیفرخواست تا هفته قبل صادر نشده بود اما در شرف صادر شدن است و ما هم منتظر تشکیل دادگاه هستیم.




تاریخ: پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 «در حال حاضر شركت‌هايي در زمينه موتور‌جست‌وجو در داخل كشور فعاليت مي‌كنند و موتور جست‌وجوهايي نيز به صورت محدود در كشور وجود دارد كه قصد شناسايي اين شركت‌ها را داريم. اسم پيشنهادي براي موتور‌جست‌وجوي ملي «فجر» به معناي فراهم‌كنندگان جويش‌گر رايانه‌اي انتخاب شده است.» اين بخشي از اظهارات علي‌اصغر انصاري معاون توسعه فضاي تبادل اطلاعات سازمان فناوري اطلاعات است كه قرار بود بر اساس آن، اين موتور جست‌وجوي ملي در سال 91 راه‌اندازي شود.

در واقع زمان واقعي راه‌اندازي اين موتور جست‌وجو شهريورماه امسال درست زماني است كه وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات وعده راه‌اندازي شبكه ملي اطلاعات- اينترنت ملي- 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 متهم ردیف اول پرونده و مدیراصلی شرکت آریا در دفاعیات خود گفت: روز جمعه 14 مرداد ماه سال 90 قرار بازداشت من صادر شد به من گفتند از کشور فرار کن. ولی من ماندم چون از خودم مطمئن بودم. می خواستند ما فرار کنیم بگویند خسروی در رفت.

مه آفرید خسروی متهم ردیف اول پرونده فساد در ادامه جلسه رسیدگی به پرونده فسادبانکی در دفاع از خود گفت: آقای "الف" معاون وزیر در امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد از وزیر 300 میلیارد برای من معرفی نامه گرفت تا بیاید سهامدار بانک آریا بشود. بعدش آقای "ح" نماینده اهواز آمد دفتر من پیشنهاد داد تا فلان لوله سازی را بخریم. بروید یقه معاون استاندار خوزستان آقای "پ" را بگیرید که دنبال فروش لوله سازی به ما بودند. به ما فشار می آوردند که تیم استقلال اهواز را بخریم. نماینده خرمشهر آقای "م" آمد و گفت بیایید فولاد خرمشهر را بخرید که کلی بدهی داشت. حالا همه ساکت شدند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 غلامعلی ریاحی وکیل مدافع مه‌آفرید امیر خسروی دفاعیاتش را این گونه آغاز کرد که در روز تحقیقات از خاوری در پیش بازپرس فردمحمدیان باید پرسید چه کسی به عنوان وکیل همراه خاوری بوده که برخلاف نظر اداره اطلاعات خوزستان فردمحمدیان خاوری را بازداشت نمی‌کند و حتی نامه ممنوع‌الخروج او را هم امضا نمی‌کند.

وی گفت: از تحقیقات اداره کل اطلاعات و دادگستری خوزستان باید به این نکته اشاره کنم که در آن زمان در 97 بند قرار مجرمیت به امضای فردمحمدیان، بازپرس شعبه ششم اهواز برای مدیرعامل گروه ملی فولاد نوشته می‌شود در حالی که هنوز پرونده این فرد به دادگاه نیامده است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 ای عزیزان پشت کنکوری
تا به کی داغ و درد و رنجوری ؟

تا به کی تست چند منظوره ؟
تا به کی التهاب و دلشوره ؟

شوخی و طعن این و آن تا چند ؟
ترس و کابوس امتحان تا چند ؟

غرق بحر تفکرید که چی ؟
بی خودی غصه میخورید که چی ؟

گیرم اصلاً شما به طور مثال
کشکی، از بخت خوش، به فرض محال



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

  طبق اعلام معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا در بررسی بولتن‌های امنیتی شرکت‌های‌غربی، شرکت Adobe اعلام کرده است که در نسخه‌های قدیمی نرم افزارهای Flash و Reader این شرکت، کدهای آسیب‌پذیری پیدا شده است که مهاجمان می‌توانند با ارسال کد در شبکه‌های وب منجر به خسارت و آسیب کاربران دیگر شوند. 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 6 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 از نام تو هم

- حتی -

می ترسند

هادی، امام هدایت

آنان از هرچه

نقی است

پاکیزگی است می ترسند

مثل سیاهی از نور



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 حضرت علی علیه السلام می فرمایند :

دوای درد تو در درون توست ولی نمی بینی

و بیماری ات از خودت است ولی نمی فهمی

آیا می پنداری شی کوچکی هستی ،در حالی که جهان بزرگ در تو پیچیده است



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام گفت: همزمان با شب شهادت امام هادی (ع) - چهارم خردادماه - تمامی پایگاه های اینترنتی به مدت 10 دقیقه در ایران از دسترس كاربران خارج شده و زیارت جامعه كبیره پخش خواهد شد.

'محمد قهرمانی' در گفت و گو با خبرنگار معارف ایرنا افزود: بر اساس پیش بینی های انجام شده پایگاه اینترنتی به نشانی www.dahomin.ir طراحی شده كه در شب شهادت دهمین امام شیعیان روی تمامی پایگاه های ایرانی قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: كاربران پس از انتخاب این لینك ابتدا روایتی از امام هادی (ع) را مشاهده كرده و سپس در ساعت 22 همزمان با شب شهادت این امام بزرگوار نوای زیارت جامعه كبیره پخش می شود.

معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام با بیان اینكه این اقدام در پاسخ به اهانت خواننده وابسته به رژیم صهیونیستی به ساحت مقدس امام هادی (ع) صورت می گیرد، افزود: همچنین مراسم عزاداری شهادت دهمین امام شیعیان به همت هیات رزمندگان اسلام در سراسر كشور برگزار خواهد شد.
 




تاریخ: چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 80655
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 80655
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1