به عشق مولا
خبری مذهبی ادبی

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم خرداد، یکی از شیرین‌ترین، باشکوه‌ترین
 و به یاد ماندنی‌ترین روزهای تاریخ ایران است. در سال ۱۳۶۱ در چنین روزی، خرمشهر پس از نوزده ماه اشغال از چنگال نیروهای ارتش بعث عراق رهایی یافت و مردان دلاور ایران زمین دوباره به این شهر زیبا بازگشتند.

تا پیش از این پیروزی عظیم که طی عملیات ۲۴ روزه بیت المقدس به وقوع پیوست، نام خرمشهر برای مردم ما یادآور «موفقیت دشمن در اشغالگری»، «آوارگی اعراب و مردم خوزستان» و «خرابی و ویرانی منازل مسکونی» و همچنین مقاومت و سلحشوری و فداکاری رزمندگان اسلام و مردم ایران بود



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

خدای متعال برای اینکه به انسانها بیاموزد که کار را به نام خدا آغاز کنند هم سوره های قرآن و هم ابتدای قرآن را با «بسم الله الرحمن الرحیم» آغاز کرده است و رسول خدا (ص) نیز در حدیثی فرمود "هر کاری که به نام خدا شروع نشود ابتر است".
کتاب مقدس قرآن مجموعه اى از سخن الهى است که در مدت 23 سال به وسیله امین وحى جبرائیل بر قلب نازنین پیشواى گرامى اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) نازل گردید که در طول حیات مبارک پیامبر(ص) و زندگی ائمه اطهار(ع) تفسیر برخی از آیات قرآن از زبان مبارک این بزرگواران بیان شد، اما بسیاری از آیات قرآن توسط مفسران و علمای اسلام بر اساس روایات اسلامی تفسیر شد که نتیجه این تلاشها تاکنون نگارش صدها کتاب تفسیری بوده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

به گزارش جهان، پیام فضلی نژاد در گفت و گو با خبرگزاري دانشجو، درباره ماهيت و پيشينه شاهين نجفي خواننده هتاك به امام هادي (ع) گفت: «شاهین نجفی» خواننده و سازنده کلیپ موهن علیه امام هادی(ع) که از دوره اصلاحات به راه‌اندازی گروه‌های موسیقی زیرزمینی در رشت و تهران پرداخت، یک «همجنس‌باز» است که به سبب اشاعه فحشا و فساد با شکایت شاکیان خصوصی شامل چند خانواده، دو بار در ایران دستگیر شد و سال ۱۳۸۴ از ترس مجازات سنگین کیفری به آلمان گریخت.

نجفی به سرعت با پسمانده‌های گروهک‌های ترویستی مانند



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

آیا چون گرفتاریم از خدا دوریم  یا چون از خدادوریم گرفتاریم!




تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 65درصد كاربران ايراني در صورت امكان دسترسي به شبكه اينترنت، اي‌دي‌اس‌ال را به ساير راه‌هاي دسترسي ترجيح مي‌دهند. اين در حالي است كه همچنان استفاده از شيوه دايل آپ نسبت به ساير راه‌هاي دسترسي پيشتاز است كه نشان‌دهنده عقب‌ماندگي شديد ايران در زمينه توسعه اينترنت و اختلاف ميان تمايل به استفاده از فناوري و امكانات موجود براي بهره‌برداري از فناوري است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 

رخی ترکیبات غذایی هستند که اثرات مفید یکدیگر را تکمیل می‌کنند و به بمب‌های درمانی بدل می‌شوند، این ترکیبات را بخوانید و از آن‌ها با هم استفاده کنید.

 

 

 

یک ضرب‌المثل هندی می‌گوید: «هر چیزی کاملش بهتر است» اما به نظر می‌رسد شاید بهتر باشد این ضرب‌المثل را این‌گونه تغییر دهیم «خیلی چیزها با چیزهای دیگر کامل می‌شوند» این مسئله به خصوص در مورد خوراکی‌ها صادق است. از قدیم بسیاری از اقوام جهان برخی خوراکی‌ها را با برخی دیگر می‌خورده‌اند و این ترکیب‌ها را جادویی ارزیابی می‌کردند.  حالا علم نشان می‌دهد که بسیاری از این ترکیب‌ها واقعا جادویی هستند. 
مخلوط بهتر است



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

ناگفته‌های لاریجانی درباره روایت صداوسیما از ماجرای کنفرانس برلین، تحصن مجلس ششم و ماجرا کوی دانشگاه 

 

علی لاریجانی در گفت وگویی ، ماجرای کنفراس برلین ، تحصن مجلس ششم و ماجرا 18 تیر را از مهمترین چالش‌های مدیریتی خود در صدا و سیما عنوان کرد.

 رییس مجلس شورای اسلامی درگفت و گوی مشروحی درباره پخش کنفرانس برلین در دوره ریاستش بر صدا و سیما گفت: در آن زمان یک حرکت مشکوکی در آلمان صورت گرفت که تحت عنوان یکNGO، عده‌ای از افراد از جریان دوم خرداد را دعوت کرده بودند و در آن جلسه هم رفتار زشتی رخ داد و هم حرف‌های بد و ضدانقلابی مطرح شد که در رسانه های داخلی انعکاس نداشت . آنقدر ماجرا فصاحت‌بار بود که حتی 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 الهی! به مردان در خانه ات!


به آن زن ذلیلان فرزانه ات!


به آنانکه با امر روحی فداک!


نشینند وسبزی نمایند پاک!


به آنانکه از بیخ وبن زی ذیند!


شب وروز با امر زن می زیند!



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 29 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

مصطفی ترک همدانی

تعجب نکنید. تیتر بالا عبارتی قانونی است برای مجازات افراد متخلف در کشور و البته تهران ، اما اگر صبر کنید نشانی آنرا خواهم داد.
جماعت ایرانی از قدیم با حجب وحیا شناخته شده تا انجا که از دوران باستان نیز قبح بد رختی و حتی کم رختی میان اجدادمان ناپسند می نمود. هنگامی نیز که قوانین بصورت امروز مدون گردید، پدرانمان این دغدغه را در میان امور لازمه ی دیگر گنجاندند.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 تازه با هم رفیق شده بودیم، خیلی با محبت و بی غل غش بود.با اینکه از حجابش خوشم میومد،اما تنبلی میکردم چادر روی سرم باشه.یه روز که برای درس خوندن اومده بود خونه ما ،همراه خودش چندتاشکلات با بسته بندی های زیبا هم آورده بود.دوتا از اون هارو به من داد.خودش هم یکی از شکلات ها رو باز کرد و گذاشت وسط بشقاب .

چند لحظه ای ازدرس خواندنمان نگذشته بود که دوتا مگس مزاحم سر و کله شان پیداشد و یک راست رفتند سراغ شکلاتی که بدون بسته بندی بود.من تلاش کردم مگس ها را فراری بدهم ولی کوثرخیلی آرام گفت :"تقصیر خودشه .تا خودشارا نپوشاند ،مگس ها رهایش نمیکنند."

فهمیدم که میخواهد غیر مستقیم به من درس حجاب بدهد  وبگوید :مگس ها کاری ندارند که تو به خاطر تنبلی حجاب نداری آنها کارشان مزاحمت است و فقط به ظاهر نگاه می کنند؛ پس من و تو باید خیلی به حجاب ظاهرمان برسیم."

مهرش بیشتر از قبل در دلم افتاده،تا به حال نهی از منکر به این قشنگی ندیده بودم.

ح.محمودی




تاریخ: پنج شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 80659
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 80659
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1