نکنه چادری بشی...
به عشق مولا
خبری مذهبی ادبی

 نکنه پسرت را بفرستی پزشکی آخه فلان پزشک معتاده....نکنه کت و شلوار بپوشی کت و شلواری ها دزدند من یه نفر را دیدم با کت و شلوار دزدی می کرد.

به نظر شما درسته به کسی این طور بگیم؟  آخه یکی از دوستان می گفت: چادری ها بعضی هاشون انواع گناهان را انجام می دهند و از همه بدترند و مفهوم حرفش این بود که نکنه چادری بشی.

آخه کسی نیست به این دوست عزیز بگه که در هر قشری آدم های متفاوتی دیده میشه در قشر افراد بی حجاب هم رفتارهایی اعم از خوب و بد دیده می شه؛ آیا به نظر شما گناهانی را که بعضی از زنان با حجاب انجام می دهند زنان بی حجاب انجام نمی دهند؟
آیا به نظر شما صحیح است چون یک زن با حجاب فلان کار را انجام داده بگوییم حجاب خوب نیست؟

آیا در همه زمینه ها بدین گونه میشود قضاوت کرد؟ یعنی اگر از پزشک یا معلم یا روحانی یا نظامی...کار اشتباهی سر بزند همه افراد این قشرها انسان های بد جامعه می شوند یا این که همون یک فرد اشتباه کرده باید مواخذه شود؟.
 نکته اساسی اینجاست که اسلام ملاک ماست نه او که مدعی مسلمانی است اگر فرد چادری گناه انجام دهد خداوند او را به خاطر گناهش مجازات خواهد کرد ولی به خاطر حجابش اگر برای اطاعت از امر خداوند باشد انشاالله به او پاداش خواهد داد همان طور که اگر فرد بی حجابی کارهای خوبی انجام دهد اگر نیتش الهی باشد به خاطر آن اعمال خوبش انشاالله پاداش دریافت خواهد کرد ولی به خاطر نداشتن حجاب و انجام این گناه علنی که گاها بر اثر بی عفتی او جوانانی به انحراف کشیده شده اند باید منتظر مجازات بماند.
و نکته دیگر این است که حجاب فقط چادر نیست بلکه در کنار چادر حجاب هایی مثل حجاب چشم، حجاب راه رفتن و حجاب سخن گفتن و....هست که انشاالله در پست های آینده به این نوع حجاب ها هم می پردازیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 20 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 80674
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 80674
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1