ادب از که آموختی؟
به عشق مولا
خبری مذهبی ادبی

           ادب آموختم از بی ادبان                          رجوع کنید به گلستان به نقل از لقمان 

           ترک ما قال من یقول کنم                        نتوانستم من قبول کنم 

           که پسر را پس از کلاس زبان                    بفرستم به پیش بی ادبان 

           که در آنجا به اشتیاق و طرب                    بکند درک فیض و کسب ادب 

           این ادب را بدون راه و مصرف سوخت          می شود توی کوچه هم آموخت

           اعتمادی به این مدل نکنید                      بچه را توی کوچه ول نکنید 

            بچه تان اعتیاد می گیرد                        چیز ها یاد می گیرد!

            چه بسا عاشق کسی بشود                 چشم در چشم اقدسی بشود 

           بچه تان انگ تابلو خورد                          توی کوچه تلو تلو خورد 

           بکند توی کوچه هی سرو ته                   و شود پایه ثابت صدوده 

           پس به فرزند یاد باید داد                         ادب از بی ادب نگیرد یاد

           یک کمی همت اختیار کنید                     خودتان روی بچه کار کنید



نظرات شما عزیزان:

حسین پرسپولیسی
ساعت19:32---21 خرداد 1391
وب زیبایی دارید به وب من هم بیایید از شما میخواهم من را لینک کنیر با اسم پرسپولیس آدرس:hossein77.loxblog.com
من وبلگ شما را لینک کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 20 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 80680
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 80680
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1